www.vennerbo.se/070 425 25 40

fredag 2 september 2011

Besök på Formex!

Idag har vi äntligen varit på formex som vi väntat på. Det var inte så mycket jul och tomtar som vi hade trott. Fanns massa fint och svårt att välja var det så det slutade med att jag tog med mig massa kataloger hem som jag ska titta i lugn och ro. Vi åkte även förbi Årstahallarna och där hade de utförsäljning på vissa varor så det blev lite haloween, påsk och endel ljus. Så lite nya varor fick jag med mig hem på en gång fast inte från mässan. har även gjort en beställning på nya smycken. Hjärtan, gravidsmycke, berlocker m.m.Ska lägga upp lite kort sen.
Vår son Nils var med hela dagen. Fast han varit lite krasslig har han varit jätte duktig.
Nu är vi förväntansfulla på en spännande och mysig höst full med ljus och värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar