www.vennerbo.se/070 425 25 40

måndag 19 december 2011

Blöt om fötterna

I fredags när jag skulle låna gästernas tvättmaskin för att tvätta lite sängkläder hände något..... Jag satte på maskinen och helt plötsligt stod jag och plaskade med fötterna i en stor vattenpöl som bara blev större och större. Jag slängde mig över tvättmaskinen och stängde av den. Några min senare efter att jag kollat både det ena och det andra på tvättmaskinen så vände jag på den för att titta under då visade det sig att trumman läckte vatten. Bara att slänga den och söka efter en "ny".
Efter att tittat runt hela helgen på internet stötte vi på en tvättmaskin inte så långt ifrån oss. Nu är den hämtad och installerad. Problemet är att den verkar vara mer modern än de andra vi har så i morgon blir det att söka manual på internet men nu kan gästerna äntligen tvätta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar