www.vennerbo.se/070 425 25 40

onsdag 1 februari 2012

En djungel!

Sen i fredags då vi gjort en egen facebooksida för VennerBO har jag försökt lära mig endel om vad man kan göra med sidan, hur man kan marknadsföra sig, hur jag får upp en direkt knapp "gilla" på vår hemsida och hur jag skickar bilder direkt från mobilen till sidan. Endel saker har gått jätte bra och andra lite mindre bra men jag får lära mig lite i taget, någon ny sak varje vecka.
Nu ligger i allafall första Veckans erbjudande ute på VennerBO s egna facebooksida och det är enbart på den sidan det kommer finnas Veckans erbjudande så gå med och gilla oss så får du upp det automatiskt på din sida. Alla blogginlägg som jag gör kommer även att länkas till sidan.
Jag ska även lista ut hur man gillar andra företag och ska bl.a. lägga upp Destination Sigtuna på vår sida. Då kommer det automatsikt upp information om vad som händer i Sigtuna Kommun(Rosersberg, Sigtuna,Märsta....) samt andra evenemang olika företag har häromkring.
Välkommen att bekanta er med oss på Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar