www.vennerbo.se/070 425 25 40

torsdag 9 februari 2012

En hel värld!

Idag hade jag, Jacqueline möte med Therese på Destination Sigtuna. Det var mycket givande och först och främst skulle vi gå igenom facebook och vad vi som företag kan göra där. Det finns så mycket skoj. När vi satt där kom jag på at jag ville göra en Välkomstsida som jag började med när jag kom hem från mötet. Jag insåg efter ett par timmar att det var svårare än vad jag trodde så den får nog vänta till ett senare tillfälle.
Hon gav mig/oss även tips om andra saker man kan göra på Internet och som är bra för oss som företag.
Som vi skrivit tidigare: internet är oändligt och det finns hur mycket som helst att lära sig bara man har tid, kunskap och möjlighet.

Besök/gilla oss gärna på Facebook, VennerBO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar